smygförtätning av Kallhälls Centrum?

Under semestern har man kunna spana i 3 mycket snarlika förslag av förtätning av kallhällcentrum. Hur många är hemma under semestern? I alla fall är de som jobbar på kommunen på semester om man skulle velat fråga något.
Hoppas fler än jag reagerar på detta.


Visst behöver vårt centrum en uppfräschning, men hur många fler ska man prega in där. Finns det ett värde av en förtätning som passar in Kallhälls historia? Hur många olika byggstilar ska samsas på liten yta? Jag vill ha lite gröna oaser. det är därför jag bor ien förort och just i Kallhäll. Det är ok för mig att bo lite bonnigare med mer grön område och utan inglasat centrum. Jag vill vila där jag bor inte shoppa.
Jakobsbergs centrum ska utökas, det räcker bra för mig. Men visst förslag är till för diskussion, men 16 våningshus. Nej tack.

Jag kommer i alla fall att gå till kommunhuset 25/8 17.30
Om du vill påverka kallhälls centrums utseende, så gå dit du också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0